Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 6 oktober 2017

Autumn/Herfst

Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje in herfst tinten gemaakt met de Shape Art Label 470.713.125


Terwijl ik heerlijk aan het genieten ben van mijn vakantie geniet ik enorm van de verschillende pracht van kleuren die de herfst met zich meebrengt.


Vogeltjes die fluiten in de steeds kalender wordende bomen en ja zelfs die spinnen in hun web horen jammer genoeg bij dit seizoen brrrr.


En de paddestoelen die schieten hier echt uit de grond iedere dag zie ik weer andere en zo mooi en verschillend van kleur.


En ja dus die mogen niet ontbreken op deze herfst label/tag. En dit is een foto van de paddestoelen die ik zelf heb gefotografeerd tijdens mijn wandelingen.


En ja die wandelingen duren dus echt lang, want ze schieten niet alleen uit de grond maar ook ik blijf plaatjes schieten hihihi de een is nog mooier dan de ander. Wil je weten wat ik allemaal heb gebruikt kom dan gezellig langs bij het blog van Noor & Zo daar staat precies wat ik allemaal heb gebruikt en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer. Fijne dag en weekend allemaal.



Challenges:












5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende herfsttag, Jolanda. Er is zoveel op te zien!
    Leuk dat je meedoet met de herfstchallenge van AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a fabulous creation!

    thank you so much for playing along with us at Sparkles Monthly!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! What a fabulous tag! Love the image and all the elements you put with it are PERFECT!! Great job! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use Your Dies!’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel mooi dit herfstkaartje Jolanda...heel leuk deze tagvorm....schitterende accentjes er allemaal op...en zo mooi deze warme kleurtjes...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous tag. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda