Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 22 augustus 2017

Stars

                         Hallo allemaal

Vanavond start er een nieuwe challenge bij de Inky Chicks met als thema stars/sterren en hier kan je weer vele kanten mee op zoals je kan zien als je een kijkje neemt op het blog van de Inky Chicks....er zijn weer hele leuke voorbeelden gemaakt en dit is mijn voorbeeld voor jullie.


Ik heb gewoon iets met sneeuwpoppen weet niet wat het is, maar ze hebben gewoon iets guitigs over zich.


Zoals jullie zien heb ik er een leuke winterse kerstkaart van gemaakt, want ja we gaan al weer hard naar de maand met de R erin en dusssssss.......stamppotten tijd.....yeah.


En ook die kerst komt er weer langzamerhand aan, maar eerst nog een beetje nagenieten van de zomer, want op vakantie ga ik nog en nu geniet ik van een weekje vrij.....heerlijk had ik even nodig.
Dus als je niets te doen heb of zin heb doe gezellig mee met onze challenge en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


Challenges:








9 opmerkingen:

  1. Beautiful card, a great shape and I love the cute snowmen. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Jolanda, schattig met de sneeuwpoppen en mooi gekleurd,de afwerking is weer toppie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De temperaturen stijgen deze week toch nog even naar zomerse waarden. Maar een verkoelend kaartje is dan ook wel lekker hoor.
    Je hebt er een super leuk winters tafereeltje van gemaakt. De sneeuwpopjes staan er parmantig bij.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ga je goed Jolanda!!! Wordt jaloers op je mooie kerstkaart, moet toch ook de stars maar even opzoeken een leuke challenge! En gaaf is je kaartje zeg, die sneeuwpoppen van Magnolia zijn enig en je kaartje top!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous!! I love the snowmen and fabulous shape! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your beautiful snowman Christmas card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bekend kaartje voor mij....al heeeel vaak gezien...o.a. als 1 van de eerste achter de schermen hihihi maar.....ik kom je natuurlijk wel even bedanken dat je met deze beauty meedoet aan onze challenge bij Marvelous Magnolia.Good Luck met de challenge....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Jolanda, schattig met de sneeuwpoppen en mooi gekleurd,de afwerking is weer toppie.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card. You have showcased the image beautifully. Thank you for sharing your talents with us over at Creatalicious. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda