Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 5 oktober 2016

Herfst/Autumn

                      Hallo allemaal

De herfst heeft nu echt zijn intreden gedaan......het is kouder aan het worden, maar gelukkig het zonnetje laat zich gelukkig nog volop zien. Vandaar dat ik jullie dit keer een herfstkaartje wilde laten zien. voor mij doen hele andere kleuren gebruikt natuurlijk, maar wel weer met mijn favorieten mallen gespeeld. de foto die ik gebruikt heb is van onze vakantie van vorig jaar en een goede vriend van me/ons en wat zo bijzonder is dat het witte herten waren. In het begin dacht ik eerst nog dat zijn geiten, maar toen ze dichter bij kwamen waren het toch duidelijk herten en liepen heerlijk vrij rond.


De foto heb ik ook aangepast en lekker een beetje de kleur van de herfst gegeven. En aangezien wij toen in een bos zaten heb ik geprobeerd weer te geven op de kaart wat er dan allemaal te beleven en te zien is. Natuurlijk de kleuren, want die zijn echt gaaf in de herfst tijd, maar ook die ellendige spinnen en spinnenwebben kom je tegen dat vind ik toch wel zo vies vooral als je er tegen aan loopt brrr


En wat te denken van eekhoorntjes...........wat zijn die beestjes snel, maar wat zien ze er mooi uit en als je een beetje geluk heb blijven ze net lang genoeg zitten of hangen aan de boom voor en foto. Kijk maar even is naar deze foto,s een kleine greep uit mijn bestand van vakantiefoto,s van vorig jaar.


Je moet echt goed kijken, maar het is een eekhoorntje in beweging en geef hem/haar is ongelijk, want wij zijn natuurlijk net reuzen voor hun hihihi. Een klik op de foto en je ziet hem echt.


en dan heb ik er nog eentje voor jullie en ja je ziet dit is herfst en ieder seizoen heeft zijn charme.



En op dit moment ben ik gewoon ook nog lekker met vakantie en genieten wij samen volop het is eerder donker, maar kaarsjes aan een glaasje drinken en wat wil je nog meer. Eigelijk is dit toch wel voor mij  mijn favoriete seizoen.

Bij WLVC zijn we net aan een nieuwe challenge begonnen en dit keer willen wij graag een kaart of creatie zien met een engel erop of erin verwerkt. Mijn voorbeelbeeld vind je hier en de andere mooie voorbeelden vind je  op het blog van WLVC doen jullie gezellig met ons mee?
Natuurlijk wil ik ook Sjak en Caroline van harte welkom heten op mijn blog en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:









11 opmerkingen:

  1. This is beautiful Jolanda! I love the fabulous die cuts and stunning design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/us picture,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super de super mooi Jolanda!! Je blijft kijken naar al dat moois wat er op zit.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog. Nog een fijne vakantie. Geniet van het heerlijke herfst weer.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit prachtige kaartje heeft alle elementen van de herfst. De mooie warme kleuren, eekhoorntjes, bladeren, en zelfs een dikke spin die het met dit seizoen het heerlijk vindt om een warm hoekje op te zoeken in mijn huis. Ieieieieieiek!!!!
    nog een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda
    Ik loop 's ochtends als ik naar buiten ga eerst met een bezem te zwaaien door de tuin want voor je het weet heb ik idd die spinnenwebben in mijn gezicht (mijn man dacht de eerste keer wat is zij nou zot aan het doen hihihi) en die spinnen moeten idd maar buiten blijven, maar verder vind ik dit een heel mooi jaargetijde waar ik enorm van geniet!
    Schitterend is je kaart in deze mooie warme herfstkleurtjes en er zit zoveel mooi's op.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Geniet nog van je vakantie, lieve groetjes Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh wat zie daar opeens iets bekends voorbij komen :) de prachtige foto's en ook die man op de kaart heb ik vaker gezien, vanochtend bij het ontbijt nog hahaha.

    Prachtige kaart heb je gemaakt Jootje met vele details. Als ik de foto's weer zie krijg ik een big smile en denk aan een heerlijke week met ons vieren.

    Geniet nog lekker saampjes en tot gauw.

    Leafs fan us♡♡♡♡♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jolanda, I'm just popping back in with another DT hat on. Your card is beautiful and I love the colours and stunning design. Thank you for joining us at Fussy and Fancy, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel lekker dat de herfst weer aangebroken is he. Ik vind het altijd een gezellige tijd en buiten is alles prachtig.
    Door jouw super gave kaart komen we extra in de herfststemming, wat heb je dit weer mooi gemaakt!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda ,
    Erg mooi kaartje met de herfstkleuren .
    Heel leuk met de diertjes er is zoveel moois .
    Prettig Weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card and design with all your fabulous details! Thank you for joining our challenge at Fussy and Fancy!
    Diane FAF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning project thank you for taking part in the challenge
    DT http://thecraftyaddicts.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart, Jolanda...je kunt hiernaar blijven kijken en dan ontdek je steeds weer wat anders!
    Bedankt dat je meedoet met de Herfstchallenge van AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda